Verzending

Navigeer snel naar:

Bezorging

Wij verzenden met PostNL, zodat je kunt rekenen op een betrouwbare levering, zes dagen per week, van maandag tot en met zaterdag. Bekijk hieronder alle beschikbare bezorgopties waaruit je kunt kiezen:

BEZORGOPTIE:  
Volgende dag in huis: Plaats bestelling op werkdagen voor 22:30 uur
Zelf bezorgdatum kiezen:

Kies  uit maandag t/m zaterdag (lees meer)

Zelf ophaalpunt kiezen:

Kies uit meer dan 2.600 PostNL ophaalpunten (lees meer)

Avondlevering: (+ €2,00) bezorging vindt op werkdagen plaats tussen 18:00 en 21:30 uur)
  • Je ontvangt een Track & Trace-code in je mailbox zodra je pakketje is verzonden.
  • Bezorger gemist? Je bestelling wordt dan bezorgd bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt.

Levertijd

Dankzij onze grote voorraden in ons eigen distributiecentrum kunnen wij supersnel uitleveren. Bestel je op een werkdag vóór 22:30 uur, dan zorgen wij ervoor dat jouw bestelling de volgende dag al in huis is. Zo hoef je nooit lang te wachten om van je aankoop te genieten.

Levertijd voor België bedraagt meestal 1 - 3 werkdagen.

BESTELD VOOR: BEZORGING OP: BIJ NIET THUIS:
maandag 22:30 uur

dinsdag

dichtsbijzijnde PostNL ophaalpunt

dinsdag 22:30 uur

woensdag

dichtsbijzijnde PostNL ophaalpunt

woensdag 22:30 uur

donderdag

dichtsbijzijnde PostNL ophaalpunt

donderdag 22:30 uur

vrijdag

dichtsbijzijnde PostNL ophaalpunt

vrijdag 22:30 uur

zaterdag

dichtsbijzijnde PostNL ophaalpunt

zaterdag maandag dichtsbijzijnde PostNL ophaalpunt

zondag

dinsdag

dichtstbijzijnde PostNL ophaalpunt

Verzendkosten

Voor verzending binnen Nederland en België rekenen wij een vast tarief van €5,95. Maar goed nieuws: bestel je voor €59,95 of meer, dan nemen wij de verzendkosten helemaal voor onze rekening. Zo profiteer je niet alleen van snelle levering, maar ook van gratis verzending bij een grotere bestelling.

Bestemming: Kosten voor optionele bezorgopties (alleen NL):

Nederland: €5,95 (gratis verzending vanaf €59,95)

Avondlevering: + €2,00
België: €5,95 (gratis verzending vanaf €59,95)

Extra vroeg ophalen bij PostNL ophaalpunt: + €2,00

Duitsland: €6,95

Bij niet thuis, niet bij de buren bezorgen: + €0,50

Frankrijk: €9,95

 

Luxemburg: €8,95

 

Verenigd Koningkrijk: €7,95

 

Afhalen in onze winkel in Emmen: Gratis

 

Hoe ziet mijn pakketje eruit?

Alle bestellingen worden discreet verzonden in een blanco doosje, zonder herkenbare opdruk of verwijzing naar onze webshop. Zo is er aan de buitenkant niets te zien of te raden waar je iets hebt besteld, jouw privacy staat bij ons voorop.

Discreet voorbeeld

Ik wil meer informatie over:

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestel je op een werkdag vóór 22:30 uur? Dan zorgen wij dat je pakketje nog dezelfde dag de deur uitgaat. Als PostNL een beetje meewerkt, kun jij de volgende dag al genieten van je aankoop.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling eenvoudig retourneren via Sextoyland.nl. Ga naar de pagina ‘retourneren’. Daar vind je alle instructies en kun je het retourformulier downloaden. Zorg ervoor dat je product ongeopend, ongedragen en in originele verpakking zit. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons hebt betaald.

Kan ik mijn pakketje laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt?

Ja, zodra je tijdens het afrekenen je postcode en huisnummer invult, laten we je direct alle PostNL afhaalpunten in de buurt zien. Kies het punt dat jou het beste uitkomt, en zodra je pakketje daar klaar ligt, krijg je van ons een mailtje. Simpel, snel en helemaal discreet.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan bij ons zonder opgave van redenen jouw bestelling annuleren. Let op: dit geldt alleen als jouw bestelling nog niet is verzonden.

  • Bestelling nog niet verzonden? Neem contact op met onze klantenservice, bij voorkeur telefonisch. Dit garandeert een snelle afwikkeling. Zorg dat je jouw bestelnummer bij de hand hebt.
  • Bestelling verzonden? Dan kan je jouw bestelling helaas niet meer annuleren. Wel is het mogelijk om jouw bestelling te retourneren. Doe dit binnen 30 dagen en zorg dat de inhoud ongeopend is.
Hoe gaat Sextoyland.nl om met klantreviews en productbeoordelingen?

Wij vinden ervaringen van onze klanten ontzettend belangrijk. Eerlijke reviews over onze website, service en producten zijn essentieel om jou als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Productreviews

Als klant van Sextoyland ontvang je ongeveer 7 dagen nadat je bestelling is afgeleverd een review uitnodiging per mail. Vanzelfsprekend en om jouw privacy te waarborgen kun je die anoniem invullen. Alle productbeoordelingen plaatsen we op onze website bij elk product onderaan de productbeschrijving. Zo kunnen deze ervaringen niet alleen ons, maar ook andere klanten helpen. Elke review wordt door ons beoordeeld op ongepast of grof taalgebruik.

  • Iedereen kan een product review achterlaten
  • De echtheid wordt door ons gecontroleerd via e-mailadres en aankoop
  • Om een eerlijk beeld te geven worden zowel positieve- als negatieve reviews geplaatst
  • Ongepast of grof taalgebruik worden niet geplaatst
  • Reviews worden geheel (onbetaald) vrijblijvend geplaatst
  • Reviews worden binnen 7 werkdagen gecontroleerd

Onafhankelijke reviews

Tevens kan iedereen die dat wil een beoordeling achterlaten op reviewplatform FeedbackCompany. Zowel op eigen initiatief als via digitale uitnodiging van Sextoyland. Deze reviews zijn onafhankelijk en worden gecontroleerd op echtheid. Meer informatie over het review beleid van FeedbackCompany vind je hier

  • Iedereen kan Sextoyland beoordelen, op basis van een digitale uitnodiging of op eigen initiatief
  • De echtheid wordt gecontroleerd op basis van e-mailadres
  • Zowel positieve als negatieve reviews worden geplaatst
  • Reviews worden geheel (onbetaald) vrijblijvend geplaatst
  • Reviews worden direct na e-mail verificatie geplaatst.
  • Negatieve reviews blijven voor een periode van 7 dagen op pending staan. Gedurende deze periode zal onze medewerkers van de klantenservice hun best doen om tot een oplossing te komen.
Hoe gebruiken jullie cookies en waarom?
Wij maken gebruik van cookies

Cookies zijn kleine stukjes informatie die worden opgeslagen op je computer. Sextoyland gebruikt cookies om je te kunnen herkennen bij een volgend bezoek. Cookies stelt Sextoyland in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te kunnen verbeteren en eventueel aan te passen aan de wensen van de bezoekers van Sextoyland. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie. Je kunt je browser instellen dat je tijdens het shoppen op Sextoyland geen cookies ontvangt.

Sextoyland gebruikt externe advertentietechnologieën van gerenommeerde derde partijen om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers op Sextoyland. Het doel hiervan is om de effectiviteit van internetadvertenties op onze website en de websites van derden te bepalen. Hiervoor maken wij gebruik van cookies die door ons zijn aangeleverd en door ons zijn geplaatst. Dit is erop gericht bepaalde handelingen en transacties van de bezoekers van Sextoyland te registreren en op basis van deze gegevens bepaalde profielen aan te wijzen voor desbetreffende bezoekers. Wanneer de desbetreffende bezoeker op een website binnen het netwerk van onze partner komt, dan wordt er een advertentie uiting getoond op basis van het aangewezen profiel. In beide gevallen geven wij het websitegebruik van bezoekers van onze website door aan de server van onze partner. In geen van beide gevallen is de informatie die namens ons wordt verzameld en die via deze technologie wordt bijgehouden persoonlijk identificeerbaar.
Hoe dien ik een klacht in?
Sextoyland.nl streeft naar 100% tevredenheid van al haar klanten. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze diensten, dan kan je jouw klacht neerleggen bij onze klantenservice. Wanneer je jouw pakket hebt ontvangen en is er sprake van een manco of gebreken, dien je dit zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.

Uiteraard zullen wij onze uiterste best doen om de klacht op een goede manier op te lossen. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info(@)sextoyland.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)." Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

E-SUPPLIES B.V. Sextoyland.nl Hoofdstraat 143 B 7811EL Emmen Nederland

belco-chat

Dit product is toegevoegd aan je winkelwagen!

Doorgaan naar afrekenen